Marthines F1-opplevelser og preik Personlig F1 dagbok
Postet 04 February 2010 - 07:23
Jeg er ikke helt sikker på om det er her jeg skal starte min egen link til hva jeg vil poste, så jeg tester.
Bare kom med råd om hvordan jeg skal bruke dette forumet, da jeg ikke har lange erfaringen med slike ting som dette.
Jeg vil poste litt bilder fra div. løp jeg har vært på og komme med mine tanker rundt mine opplevelser fra denne fantastiske sporten.
Det er ikke lett og finne folk som liker denne sporten, så dette forumet blir vel min arena for å preike F1 med likesinnede.
På jobben er det bare div. gjøker som liker fotball - selv om jeg har gjort det som min "mission" å få alle med på litt F1-preik hver mandag.
Hva annet er det å prate om på en mandag???
Postet 04 February 2010 - 08:12
Vi hadde ei jente her inne tidligere (Kristine), dyster og grinebitende kjerring er vel mer dekkende enn "jente".
Lykke til med sesongen, håper du får litt mer ut av F1 interessen her enn på mandagsmøte :)
EDIT: Ser du er fra Drammen, sjefsposter Ole Kristian her inne er også det, og jeg vet at hans bedre halvdel (jente) også er interessert i F1 og var med på det forrige forumet.
"You might think I'd get more attention this year," he said, "but there has actually been less focus on me. This is all because some old German guy decided to come back. He is keeping all the German writers very busy and that's good for me. I take my hat off to the old guy." - Sebastian Vettel
Postet 04 February 2010 - 10:57
Da kan jeg kanskje finne de så vi får rotta oss sammen mot div. pubber med storskjerm så de sender F1-løp og ikke satansball i stedenfor da.
Nå har jeg selvsagt kjøpt Viasat Motor (måtte jo det i fjor) og ny stor TV, men alltid gøy å se F1 sammen med noen. Blir litt corny å sitte i sofaen alene og hoppe hver gang det skjer noe "spektakulært" (ref Atle).
Håper "ryddegutt" rydder innlegget mitt der det skal være. Jeg så det var noe som het sosialt nå.
Får rote litt mer rundt her så jeg får nytte av dette forumet.
Alltid gøy med likesinnende.
Og tro meg - det blir ikke noe grinebiter av en kjærring her i gården.
Man kan ikke være sur når man ser logoer med F1 foran seg.
Gåkke an det....
Postet 04 February 2010 - 11:20
Marthine, på 04 February 2010 - 07:23, sa:
Jeg får ikke lastet opp 1200x1600 en gang ? ?
Ut ifra et bilde som er i Bildetråden så ser det ut som bredden på "veggen" vi skriver på er ca 1000 piksler. Kan hende bildestørrelsen er låst til det slik at vi unngår at enkelte tråder strekkes. I tillegg er det vel en begrensning på størrelsen. Det har ikke noe å si om det er 600*800 eller 1200*1600 når det skal postes på et forum. Evt kan du legge ved en link til bildet i hi-res. :)
Magnus er stor, og du kan følge han på Twitter@magnusgoranson
Postet 04 February 2010 - 11:21
Gianni Morbidelli:
I remember Senna, he was the only one who came in my pit garage before the practice of the Phoenix GP and he said to me:
“Ciao, I’m Ayrton, welcome in F1.” - He was a legend and a sir!
Ta kontroll over din egen racingkarriere! F1, DTM, IndyCar eller kanskje SuperSeven? Klikk her!
Postet 04 February 2010 - 11:28
Myrvold, på 04 February 2010 - 11:21, sa:
Jeg vet, men jeg bor i Drammen og gidder ikke ta toget hver søndag til Oslo.
Søndager starter jeg som regel med en kald pils i senga og lader opp til løp (derfor liker jeg de tidlige løpene, jeg er a-menneske.)
Å tasse bort til sentrum i Drammen hadde jeg greid - men pokker ikke lenger B)
Postet 04 February 2010 - 11:33
Marthine, på 04 February 2010 - 11:28, sa:
Ahh, så du er for full når de "sene" løpene begynner kl. 14.00 :D
"You might think I'd get more attention this year," he said, "but there has actually been less focus on me. This is all because some old German guy decided to come back. He is keeping all the German writers very busy and that's good for me. I take my hat off to the old guy." - Sebastian Vettel
Postet 04 February 2010 - 11:36
Marthine, på 04 February 2010 - 11:26, sa:
Du trenger ikke bruke noe mer avansert program enn Paint (som følger med Windows). Bruker du Vista eller 7 så står det "Resize" nesten helt til venstre på menybaren. Der kan du velge om du skal endre størrelsen i prosent eller pixler.
På de fleste tegneprogrammer så finner du valget "Resize" under "Image" på menyen.
Magnus er stor, og du kan følge han på Twitter@magnusgoranson
Postet 04 February 2010 - 12:34
Rød, på 04 February 2010 - 11:33, sa:
Neida, jeg pimper ikke pils på søndager som jeg gjør på fest. Men en kald frokost er ikke å forakte. Holder bare en fin smilende pussa stemning hele søndagen. Kan ikke være full under et løp - må jo få med alt som skjer!
Jeg feilberegner ikke på pilsen når jeg er på banen en gang: må få med, må få med.
Postet 04 February 2010 - 12:35
Max Magnus, på 04 February 2010 - 11:36, sa:
På de fleste tegneprogrammer så finner du valget "Resize" under "Image" på menyen.
Takker & bukker. Jeg har greid det der en gang før, men greide det faen ikke nå. Får nok teste i kveld til en pils - jeg pleier å bli kreativ da.
Takker, en kopp kakao gjorde susen gitt.
Jeg skjønte det, så nå kan jeg kose meg med å krympe bilder så jeg får postet. Håper bare ryddegutt flytter denne tråden til Sosialt først da...
Postet 04 February 2010 - 12:38
Scuderia Ferrari, på 04 February 2010 - 11:35, sa:
Jepp, det er nok Silver 3. Likte meg bra der. Dro med Vroom første året. Blir nok den svingen i år også, det frister bare ikke å sitte på langsiden. Må ha litt nedbremsing og akslerasjons-action foran meg.
Postet 04 February 2010 - 14:23
F1-gubben, på 04 February 2010 - 14:02, sa:
Samma det, når jeg tenker meg om så savner jeg egentlig kjerringa. Hun dukker nok opp nå som Helten (Ja, med stor H) gjør comeback :D
Postet 04 February 2010 - 16:22
Rød, på 04 February 2010 - 14:23, sa:
Jepp snakket akkurat med henne, så hun dukker opp igjen.
Jeg er ikke helt enig med henne at Schumi er viktigere enn Ferrari. Det er teamet man følger, ikke føreren :)
Postet 04 February 2010 - 17:08
Scuderia Ferrari, på 04 February 2010 - 16:22, sa:
Jeg er ikke helt enig med henne at Schumi er viktigere enn Ferrari. Det er teamet man følger, ikke føreren :)
Hm, for meg har det alltid vært føreren jeg har fulgt. Det var jo meget bra for meg at Kimi kjørte i McLaren først, siden jeg elsket det teamet også, og jeg har aldri vært noe fan av de røde, så jeg var litt schizofren de årene der. Jeg fikset det hele med å designe mine egne Kimi-klær med finske flagg, så jeg slapp unna de røde og sa "hææææ" hver gang noen poengterte at han var rød. I år er jeg faktisk helt åpen - jeg må forske litt på de nye teamene og førerne, men holder en knapp på Vettel som jeg alltid har likt. (Helt siden han fikk bot i pit, hehe.)
Uansett - det er formel1 man digger (sånn alt i alt.)

Logg på
Registrer
Hjelp

MultiSitat